Copywriting 4 Business

free forum for copywriters


You are not connected. Please login or register

COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Tue Aug 18, 2015 12:16 am

Admin


Admin
Open submit : 17 ogos 2015 :: 12 malam (isnin)
Close submit : 20 ogos 2015 :: 9 malam (khamis)

Voting open: 20 ogos 2015 :: 9.30 malam
Voting close: 21 ogos 2015 :: 9 malam

Winner Announce : 21 ogos 2015 :: 10 malam

Prize: unrevealed

Syarat:
1. Setiap ahli hanya boleh submit 3 copywriting
2. Setiap copywriting yg submit boleh edit minor sahaja seperti ejaan atau perkataan. Tidak boleh tukar terus struktur ayat
3. Hanya 1 drpd 3 copywriting yg dihantar akan dipilih untuk undian, the best among the best
4. Post akan dikunci mengikut masa yg close submission seperti di atas  rabbit

=========

PENERANGAN PRODUK

Baiklah. Produk X ini sudah ada nama, tapi sengaja dirahsiakan atas sebab kelebihan strategik.

Untuk crowd C4b ini, semua info produk ini bakal dibocorkan dengan SATU SYARAT, tiada maklumat keluar dpd sini.

==========
FAKTA PRODUK
==========

Fakta #1
bilamana semua produk dipasaran adalah bersifat bersaing (KOMPETITIF), produk X bersifat melengkapi (COMPLEMENTING)

Fakta #2
produk x digunakan boleh digunakan untuk rambut, kuku, bibir & kulit.

Fakta #3
cara guna produk x adalah titisan.

Apa yang cuma perlu anda buat ialah titiskan pati asli X dalam amalan rutin kecantikan harian anda:

> Titiskan X dalam adunan pembersih muka anda sebelum anda mencuci muka, anda pasti merasai perbezaannya. Wajah anda akan kelihatan lebih bersinar dengan kulit yang lebih anjal.

> Titiskan X atas rambut anda sebelum anda masuk tidur, ia akan buatkannya kekal bersinar dan menguatkan akar rambut anda.

> Titiskan X dalam ramuan mandian anda, anda akan merasai nikmat kesegarannya.

> Titiskan X diatas kuku dan tumit anda yang merekah, anda akan lihat perbezaannya. Kuku anda anda dilihat lebih bersinar dan tumit anda akan hilang rekahannya.

> Titiskan X atas bibir anda, Anda akan dapat kesegaran bibir yang anda idamkan.

Fakta #4
ini adalah rupa botol produk X


Fakta #5
harga jualan adalah Rm70 untuk 15ml, berbanding dengan pesaingnya dengan harga lebih mahal.

Fakta #6
setiap botol mengandungi 450 titisan yang boleh digunakan selama 150 hari (3 bulan).

Fakta #7
produk X disasarkan kepada wanita yang sudah ada produk favourite mereka, tinggal diberikan booster untuk beri hasil lebih baik.

Fakta #8
rata-rata wanita sudah mengenalpasti potensi minyak argan. Kerja menjual produk x bakal jadi lebih mudah.

Fakta #9
UVP produk x adalah convenient, cuma titis & guna. Audiens tak perlu tukar produk, cuma titis X untuk buat lebih cantik.

Fakta #10
produk X diformulasikan menggunakan ekstrak bau wangian unik untuk mengembalikan selera kaum adam kepada kaum hawa.

Sangat sesuai kepada yang mahu memelihara & menjaga keharmonian rumahtangga.

testimoni contoh:

Seorang isteri dititiskan X. Bila kembali ke rumah, suaminya terus ajak untuk 'bersama' sejurus mencium bau X.

Psss: Amaran keras!! semua Info ini DILARANG dibawa keluar dari group & forum  ini..

==========

Anda boleh gunakan fakta diatas dalam copywriting anda,
Sama ada semua atau sebahagian atau digubah semula tanpa mengubah maksud asal fakta

Selamat mencuba

Show your creativity in writing,
Mastering the copywriting technique with us,
#C4B
#CW4Bforum

View user profile http://cw4b.getforum.net

2 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 2:50 pm

--> Buat isteri yang runsing dengan sikap suami yang makin dingin.
.
==========
"Pernah tak anda terfikir bahawa rumah tangga anda kembali bahagia dengan hanya setitis produk X?"
==========
.
Wassap "X10" ke 012.3456.789
.
58% kes penceraian disebabkan hubungan yang semakin dingin atau bosan dengan pasangan. (Dr Ismail Tambi)
.
(Testimoni 1- Isteri terkejut suami berubah sikap. Jadi lebih rapat dan penyayang.)
.
(Testimoni 2- Suami lebih 'ganas' dari biasa. )
.
Produk X pastikan hubungan suami isteri lebih erat. Senyum selalu.
.
Wassap "X10" ke 012.3456.789
.
=====
Offer I.S.T.I.M.E.W.A
=====
.
1) Diskaun 10%
2) Free pos (Bernilai RM10)
3) Refund 90 hari.
.
=====
Beri peluang kepada diri anda untuk rasai kembali kebahagiaan sebuah keluarga dengan Produk X.
=====
.
Untuk diskaun 10% + free pos + refund 90 hari,
.
Wassap "X10" ke 012.3456.789
Wassap "X10" ke 012.3456.789
.
P.s- Wassap sekarang kalau betul nak kecapi nikmat berumah tangga yang sebenar.
.

View user profile

3 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 3:03 pm

[ GEMPAR! Suami SAMAN isteri kerana tertipu dengan solekan ]

Sentap seketika.
.
Tengok di cermin, muka dah lah kusam, kering tak bermaya.
.
MALU!!!
.
✔ KECEWA dengan wajah sendiri?
.
✔ CEMBURU kan lihat kulit orang lain cantik-cantik belaka?
.
✔ Apa nak buat ni?
.
✔ Dah macam-macam cuba tapi TAK BERJAYA.
.
Ingin saya bantu anda dengan hanya SATU titisan?
.
Dapatkan kulit CANTIK secara alami TANPA bahan kimia berbahaya.
.
SELAMAT untuk kulit. InsyaAllah.
.
===============================
3 langkah MUDAH untuk wajah yang SIHAT dan bersinar:
===============================
.
1. Masukkan setitis produk X ke dalam pencuci wajah harian anda
2. Gosok merata dan sapukan ke seluruh wajah
3. Bilas
.
Oh ya! Bukan setakat muka sahaja cantik, masalah RAMBUT GUGUR pun boleh diatasi.
.
===============================
5 sebab mengapa perlu ada produk X:
===============================
.
1. MUDAH – titis sahaja
2. MURAH
3. JIMAT boleh pakai sehingga 450 titis (3 bulan)
4. Tak perlu tukar produk sedia ada
5. Produk ASLI Tanpa bahan kimia berbahaya
.
========
Nak cuba?
========
.
WhatsApp SEGERA 012-9999999
.
WhatsApp SEGERA 012-9999999
.
WhatsApp SEGERA 012-9999999
.
========
Nak DISKAUN?
========
.
Untuk 50 pelanggan pertama, kami bagi harga pengenalan RM76 (Harga Sebenar RM150).
.
Ada lagi...
.
Bagi yang membuat belian sebelum jam 5 petang hari ini, FREE POS tau...
JIMAT lagi JIMAT!



Last edited by Nor Azian on Thu Aug 20, 2015 5:11 pm; edited 1 time in total

View user profile

4 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 3:56 pm

Admin


Admin
PRODUK RAHSIA UNTUK WANITA YANG KECEWA DENGAN KESAN PRODUK KECANTIKAN

tengok iklan di TV,
produk tu boleh bg kulit gebu,
bila anda pakai, kulit tidak gebu?
.
.
tengok iklan di TV,
shampoo tu boleh elak rambut gugur,
bila anda pakai, rambut makin gugur?
.
.
jika anda alami situasi ini,
maka anda perlukan PRODUK X

=====
KELEBIHAN PRODUK X KEPADA WANITA
=====

✔ bertindak sebagai booster untuk semua produk yang sedang diguna
✔ meningkatkan keberkesanan produk-produk kecantikan lain
✔ menjadikan anda lebih cantik dan tampil hebat
✔ ada bau yang DISUKAI lelaki, hati-hati bila pakai

=======
HANYA TITIS
=======

✔ utk elak rambut gugur, titis dalam shampoo
✔ utk bibir mugil, titis di gincu
✔ utk kuku cantik, titis di kuku
✔ utk kulit gebu, titis di losyen
✔ utk muka berseri, titis di pencuci muka
✔ utk keharmonian rumah tangga, titis saja di leher hehehe

======
PROMO GILA KENTANG
======

Harga RM70 sebotol utk 70-90 hari penggunaan

hantar kod "PROXPROMO" ke 0133333333
untuk menerima potongan harga RM10 setiap botol
.
.

Jadilah salah seorang daripada 3221 pelanggan yang sudah berpuas hati dengan produk X

View user profile http://cw4b.getforum.net

5 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 4:44 pm

RAMBUT OH! RAMBUT

Bagaimana rambut anda?

Gugur teruk?
Kasar?
Beruban sebelum usia?
Jarang-jarang?
Botak?

Ramai yang merungut, puas berikhtiar dengan pelbagai jenama produk.

KETAHUI INI,

Dengan tambahan PRODUK X, apa pun jenama produk anda, tentu ada perubahan BAIK PUNYA.

Hanya titiskan produk X pada syampu, minyak rambut atau krim rambut anda.. lihatlah hasilnya SECEPAT 3 hari.

3 HARI SAHAJA.

Mudah dan Cepat Hasilnya.


Testimoni:

“ Saya pernah kecewa berusaha dengan pelbagai produk. Saya tak mampu buat rawatan salon. Dengan produk x yang mudah dan murah saya kini sangat berpuas hati. ”

Haris
Hp: xxxxxccc


ANDA MAHU TERUSKAN USAHA?

WASSAP ( 019 xxxxxxxxx )

10 orang pertama akan mendapat 10% less.

View user profile

6 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 4:59 pm

Penulis : Zairinee Nasrai


TAKDE SELERA NAK BERSAMA?

"Eh2 siti sejak dua menjak nie,aku tgk ko ni macam ada masalh je
Apsal ko ni,share la mana tau aku boleh tolong?"
:
"Ntah la ju,aku rasa sejak sebulan dua nie abg norman macam dah tak kisah kat aku,tiap kali aku nak bermanja je dia tolak"
:
Bila aku nak duduk dekat2 sambil pegang tangan nak tgk tv,dia terus bangun blah masuk bilik macam tu jer"
:
"Bila aku nak gosok2 atau urut kepala dia terus dia cakap,dah la awk ni,saya rimas la"
:
"Aku rasa macam dia dah tak sayang kat aku lagi la atau mungkin aku ni dah tak macam zaman anak dara dulu kot"
:
"Tu la ko siti,kan aku dah cakap dari dulu lagi
Ko tu kena la jaga penampilan diri tu,jangan buat tak kisah je"
:
"Lelaki ni memang macam tu,depan kita pun boleh jeling pompuan lain lagi tau,kalu ko tak ambik berat last2 ko yang merana siti"
:
"Ye la ko pun tau kan,dengan aku keja lagi,dengan anak2 lagi mana sempat aku nak ambik tau semua tu. Ko boleh tolong aku tak?"
:
"Okay siti,apa kata ko try produk x ni?
Aku dah pakai lama dah,memang mujarab babe!
Ko tengok abg sham tu,pantang aku nak kuar terus nak mengepit
:
"Cemburu sangat aku nak pegi mana,sampai aku nak pegi kedai kat depan tu pun dia nak ikut"
:
"Yang paling best,meh sini aku nak share
Ko tak yah dah susah nak pujuk2,ko calit jer minyak ni"


PERGHHH kompom abg norman terus senyum lebar,ahaks

View user profile

7 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 5:00 pm

Penulis : Zairinee Nasrai

MAKCIK SITI? MUKA TUA DARI UMUR

"Pagi2 dah buat aku hangin,apa dia ingat aku ni suka ke tengok muka kusam dan lesu ni! Siap panggil aku makcik siti lagi"
:
Mau jer aku sound minah nie!
:
"haloo kak,jangan suka2 hati ye dok mengata,cakap siang pandang2 cakap malam dengar2"
:
Dalam hati dok mengomel sorang2,bila teringat rasa geram pun ada pasal incident pagi tadi kat kantin
:
"Woii siti,ko ni apa hal? Tangan buat keja tapi aku tengok fikiran ko melayang layang nie?" Ntah sampai mana2 nie?
:
"Ko nie min sampai ke situ pulak,aku tengah geram nie
Ko tengok aku,cuba ko bgtau apa benda yang aku tak beli kalu untuk cantik,licin dan gebu tambah2 kalu diaorg cakap berkesan.
:
"Dari yang murah sampai la yang mahal semua aku try tapi last skali ko pun tau kan hasil macam mana,kadang2 aku rasa frust sangat,naper orang lain ok tapi aku macam ni jugak"
:
"Tengok ko tu,cantik menawan umur dah nak masuk 40an anak 3orang tapi semua orang cakap ko macam tak kawin lagi"
Siap ada yang dok banding dengan aku pulak tu
:
"Dah2 ko tak yah dah dok susah hati kali ni aku gerenti ko mesti MELETOP lepas ko try produk X nie"
:
"Ko titis je kat tapak tangan pastu ko sapu ke muka terus. Ko tengok dalam masa 5minit muka ko terus GEBAS GEBU dan GLOWING bagai cuba ko bayangkan kalu ko pakai sebulan,setahun KEBABOOM ko!"
:
"Jangan pulak ko heran lepas ni kalu ada la mata2 yang pandang ko sampai juling" ahaks

View user profile

8 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 5:03 pm

Keajaiban Satu Titisan

Percaya atau tidak hanya dengan satu titisan boleh menjimatkan rutin harian kecantikan anda?

Diformulasikan dari ekstrak bauan semulajadi
→Mengandungi Pati Minyak Argan tulen
→Isian sebanyak 450 titisan
→Tahan sehingga 150 hari (3bulan) penggunaan

Hanya dengan satu titisan disetiap produk kecantikan anda, anda akan mengalami

→keanjalan kulit
→rambut lebih bersinar
→segar sepanjang hari
→bibir lebih mungil
→kuku sihat dan bersinar
→Rekahan tumit pulih sediakala
→merapatkan keintiman suami isteri

Setiap botol mengandungi 15ml dan TERMURAH di pasaran.

Tak perlu tukar produk kerana Produk X melengkapkan rutin harian anda.

Hanya titis dan alamai perbezaannya.

Produk X tak perlu bayar lebih.

Tawaran Pos Percuma ke Seluruh Malaysia

Dapatkan Sekarang. Diskaun sebanyak 25% Menanti anda

Whatsapp/Telegram/Sms ke 012-345xxxx

View user profile

9 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 7:34 pm

➡️ SETITIS (PRODUK X) MENJADI CANTIK, SIHAT DAN MENAWAN membuatkan SUAMI TIDAK TERTAHAN
===================================================================

-----------------------------
APA KATA PENGGUNA
-----------------------------
"Sudah 20 tahun usia perkahwinan akak dan suami dengan setitis produk X kedalam pencuci wanita dan barangan harian ianya memberi nikmat hubungan bersama suami seperti awal-awal perkahwinan dulu, suami asik nak melekat saje dengan akak"( PN. AZI,45 TAHUN)

"Habis tempoh berpantang anak ke-2 saya mengamalkan setitis produk X untuk kegunaan harian Alhamdulillah...EMOSI STABIL waktu bersama suami tidak terasa troma seperti waktu lepas kelahiran anak pertama dulu... suami pun mengadu seperti mlm pertama." (PN. AINA, 27 TAHUN)

-----------------------------
MANFAAT PRODUK X
-----------------------------
*** TITIS DAN GUNA - titis (X) ke dalam produk kecantikan harian anda akan mendapat :

/ Bau wangiannya menarik selera kaum adam kepada kaum hawa menambat lagi kasih suami.

/ Wajah kelihatan lebih bersinar dengan kulit yang lebih anjal.

/ Rambut beralun dan lebat.

/ Menyegarkan badan dan bertenaga.

/ Kuku bersinar dan tumit tiada rekahan

/  Bibir lembap dan mungil

----------------------------------
PROMOSI DISKAUN 15% - ( Berakhir 31/8/2015)
----------------------------------
*jaminan wang dikembalikan 60 hari jika tidak berkesan.
----------------------------------
HUBUNGI SEGERA!!!
----------------------------------
WHATSAPP / PM = < DISKAUN 15% PRODUK X > ke 012- 279xxxx

View user profile

10 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 7:41 pm

[ TIDAK LAGI KE SPA KERANA PRODUK X ]

 

“Anis, dah 2 bulan berturut-turut aku ajak kau ke spa, tapi kau tolak. Kenapa?”   ina bertanya kepada ku.
.
.
Aku hanya tersenyum lebar. Lalu aku menceritakan kepada ina kenapa aku tidak ke spa lagi..
.
“sebenarnya aku dah tak perlu ke spa lagi kerana aku dah jatuh cinta kepada ‘PRODUK X’ yang diformulasikan dari minyak argan, yang boleh menyegarkan badan aku.”
.
Hanya titiskan didalam ramuan mandian saja, badan aku terus terasa segar seperti pergi ke spa.
.
Malah, ‘ produk x ’ ni tahan 3 bulan dan boleh digunakan sebanyak 450 kali titisan. Harga pun sangat berpatutan.
.
Setelah aku memperkenalkan produk X ni kepada ina, dia pun tidak ke spa lagi kerana keajaiban produk X ni.
.
.
WhatsApp ' PX ' ke 0123456789 untuk mendapatkan produk X.
.
*diskaun 15% untuk 20 orang terawal yang mahu mendapatkannya. Jangan lepaskan peluang.

View user profile

11 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 7:43 pm

MERAWAT KULIT SENSITIF

Kulit saya sangat sensitif,
Panas terik terbakar, kemerahan dan gatal-gatal

Berhabuk teruk, kulit saya jadi berbintik dan kegatalan.

Kerap jadi mengelupas kegatalan tanpa sebab yg pasti.

Saya perlu guna losyen baby, itupun sekadar boleh bertahan.. tidak menyembuhkan. Mujur suami saya bersabar. Tapi sampai bila?

Alhamdulillah saya diperkenalkan produk X.

> Mudah digunakan.
> Jimat. Sebotol 15ml
  bertahan sehingga
  3 bulan.
> titiskan pada krim
  mandian, titiskan pada
  losyen.
> Wangi, aromatik.

Seminggu saya gunakan produk X kulit saya rasa sangat selesa dan sihat.

Kulit saya kini lembut licin dan berseri.

Saya semakin yakin dengan produk X dan akan teruskan menggunakan Produk X.

Suami saya sangat gembira melihat perubahan pada kulit saya.

Kepada kawan-kawan yg mempunyai masalah seperti saya, gunalah Produk X.

Boleh hubungi saya segera.
Ada offer merdeka sekarang tau.
Stok selalu cepat je habis.


019 xxxxxxxx

View user profile

12 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 7:46 pm

RAHSIA RAMBUT MENAWAN SOMI TERPIKAT
********************************
Dulu, akak rasa rendah diri sebabkan masalah rambut kat bawah ni:

▶️ Rambut Gugur
▶️ Rambut Kelemumur
▶️ Rambut Berbau

Malu pun ada. Nak manja dengan somi pun tak boleh. Somi bingkas bangun. Tak pun, pura2 tido.

Dah pakai produk mahal pun masalah tak hilang-hilang. Duit banyak dah habis, rambut cam tu jugak. Tension pun ada.

Ting! Hidup akak berubah dalam sekelip mata.  Akak dah jumpa rahsia rambut menawan, somi terpikat selepas guna product x.

LEPAS DAH PAKAI PRODUCT X
*****************************************
▶️ Rambut makin bersinar
▶️ Tiada rambut gugur
▶️ Rambut harum semerbak walaupun pakai tudung
▶️ Rambut makin lembut dan sihat

Nak tak cuba product X? Hanya TITIS dan SAPU jer kat rambut. Gunakan sebelum anda masuk tidur, ia akan buatkannya kekal bersinar dan menguatkan akar rambut anda.

Tidak perlu lagik ke salun rambut. Jimat duit kan. Hanya di rumah jer, masalah rambut hilang.

Jangan terperanjat kalo somi anda terkam pulak di rumah. Maklumlah rambut dah harum mewangi. Memang boleh pikat somi. Rasa macam Pengantin Baru pula



Last edited by Nurul Aini on Thu Aug 20, 2015 8:36 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : Some text are missing)

View user profile

13 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 8:07 pm

Penulis: Amar Musleh

[Wajah MENGGERUTU Akibat Suka Pakai Produk Campur-Campur]

Zaman sekarang kita lihat..

Macam-macam produk kulit ada di pasaran,
dari produk mekap sampailah ke produk penjagaan kulit.


Tahukah anda bila pemakaian produk yang bercampur-campur berlainan jenis
tanpa jadual yang teratur akan menyebabkan kesan jadi sebaliknya?


Baik-baik teringin nak..
LICIN macam telur
PUTIH macam salji

last-last jadi..
GERUTU MACAM KATAK
HITAM MACAM ARANG

Serius ni, saya tak main-main..


Sabar!!

Jangan terburu-buru buang produk kesayangan anda, MAHAL tu.

Disebab naluri dan khendak nurani wanita ini sentiasa nak nampak putih, cantik,
nak licin, nak gebu gabas dalam satu masa dengan pantas.


Kini Era 2015 membawa kita kepada TEKNOLOGI BARU yang ditunggu-tunggu,
inilah dia..

PRODUK X - Titisan 1001 Penyelesaian TANPA KERAGUAN
---------------------------------------------------

Tahukah Anda?
=============

✔️ PENINGKATAN 200% keberkesanan produk penjagaan kulit yang anda pakai sekarang bila dicampur dengan PRODUK X
✔️ Kesan seawal 3 HARI dengan semudah hanya satu titisan sahaja
✔️ 100% Bahan Semulajadi, 100% produk bumiputera.
✔️ Jaminan Pulangan Wang anda jika dalam masa 30 hari.
✔️ Kebiasaanya anda terpaksa membayar 3x produk kulit anda untuk tahan 3 bulan,
tetapi PRODUK X hanya perlu BAYAR SEKALI sudah cukup. JIMAT!


Jadi antara 20 Orang yang TERAWAL untuk MEREBUT
DISKAUN RM20 dari harga sebenar dan FREE POSTAGE.

Whatsapp Sekarang, 013-2121212 Taip 'X20'.

p/s: Setakat ini 12 orang yang terawal sudah memilikinya dan berpuas hati, Anda orang yang ke berapa? Anda tentukan sendiri.  Smile



Last edited by ixeno on Thu Aug 20, 2015 8:22 pm; edited 1 time in total

View user profile

14 Mohamad Khazairul on Thu Aug 20, 2015 8:21 pm

"PRODUK X MEMBANTU MASALAH RAMBUT GUGUR ANDA"
.
Rumusan dari minyak argan sesuai untuk mengatasi masalah rambut gugur.

Cara guna mudah. Titis 1 titik ke rambut sebelum tidur.
.
Bangun pagi denganrambut lebih sihat & bersinar.
.
Tak percaya?
Jangan risau, kami beri JAMINAN pemulangan wang kembali jika masih tiada perubahan dalam masa 90 hari.
.
Berminat Jom wassapp 012-345 6789
.
p/s: Boss besar saya cakap kalau order hari ni dapat diskaun 10%

View user profile

15 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 8:37 pm

RAHSIA RAMBUT MENAWAN SOMI TERPIKAT
********************************
Dulu, akak rasa rendah diri sebabkan masalah rambut kat bawah ni:

▶️ Rambut Gugur
▶️ Rambut Kelemumur
▶️ Rambut Berbau

Malu pun ada. Nak manja dengan somi pun tak boleh. Somi bingkas bangun. Tak pun, pura2 tido.

Dah pakai produk mahal pun masalah tak hilang-hilang. Duit banyak dah habis, rambut cam tu jugak. Tension pun ada.

Ting! Hidup akak berubah dalam sekelip mata.  Akak dah jumpa rahsia rambut menawan, somi terpikat selepas guna product x.

LEPAS DAH PAKAI PRODUCT X
*****************************************
▶️ Rambut makin bersinar
▶️ Tiada rambut gugur
▶️ Rambut harum semerbak walaupun pakai tudung
▶️ Rambut makin lembut dan sihat

Nak tak cuba product X? Hanya TITIS dan SAPU jer kat rambut. Gunakan sebelum anda masuk tidur, ia akan buatkannya kekal bersinar dan menguatkan akar rambut anda.

Tidak perlu lagik ke salun rambut. Jimat duit kan. Hanya di rumah jer, masalah rambut hilang.

Jangan terperanjat kalo somi anda terkam pulak di rumah. Maklumlah rambut dah harum mewangi. Memang boleh pikat somi. Rasa macam Pengantin Baru pula

View user profile

16 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 8:37 pm

[K!S4H BUD4K-BUD4K OP!S]
.
.
Hye Broo! Baru 1 MINGGU Tak jumpa..Dah LAIN jeee aku tengok ko nieee....!
.
.
APA yang lain nyee..Aku mcm biasa jee..Pegi keje, balik keje..Mcm tu je lahh..Hari² buat perkara sama..
.
.
TAKKK ! Bukan tuu maksud aku..Ko nampak SEGAK bergaya jee skrg niee..RAMBUT ko klu dlu nampak Serabut jee..
.
.
Oh, pasal RAMBUT aku keww..Biasa jee..Takada apa PERUBAHAN ponn..HiHiHi

View user profile

17 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 8:41 pm

DULU DUK JAUH KINI DAH DEKAT

Percaya tak uolls, dulu kalo tengok tv, somi akak suka duk jauh dari akak.Terasa taww.  Busuk ker sangat akak nie. Terus stress.

Cuma titiskan di rambut. Bau rambut akan harum semerbak. Somi akak dah makin manja. Dah macam magnet, nak ada kat rumah ajer dengan akak.

Kini, dengan hanya 1 titis serum, somi dah jadik makin dekat dengan akak. Bagusnya serum minyak argan nie. Pengikat kasih sayang somi isteri.

Nak cuba product x nie? Meh sini pm akak sekarang.

Beli 1 botol FREE postage. Hanya untuk bulan nie sahaja. Memang sooolarisss.

Whtasapp atau kring kring akak 0123456789.

View user profile
By IdrisMokhtar

KULIT BERSISIK HILANG LEPAS BEREKSPERIMEN DENGAN MINYAK ARGAN  



"ma..ma..ma...da besss " kelihatan along berumur 1 tahun mendekati June.
Sambil produk X digengam erat telapak tangannya

Comel melihat keriangan anak kecil ini.

Dulu tangisan sahaja kedengaran.

Teringat dulu, along merupakan penghidap eczema kronik semenjak dari kecil.Kulitnya kering, berair dan bersisik. Tak cukup dengan tu setiap malam menangis kulit gatal. Ibu mana yang tak menangis melihat anak kesakitan.

Husben june tidak pernah putus asa, turun naik Jabatan Dermatologi Hospital Kuala Lumpur sudah menjadi kebiasaan.

Alah bisa tegal biasa orang kata, anak kami inilah nyawa.

June terjumpa PRODUK X  di Newsfeed Facebook, . Bukan bereksperimen tapi June dan husben terdesak.  

Yakin dengan minyak Argan organik yang dihebahkan, kami mencuba. Terbukti berkesan, tambahkn sahaja dengan ubat sapu eczema dari hospital. Kesan nya lebih cepat dan sangat berkesan

" Saya tak sangka anak awak boleh sembuh secepat ini, along pun da boleh gelak sekarang." kata Doktor Azman.
kelihatan kekaguman di raut wajah Dr.Azman. Inilah saat paling mengembirakan pada June dan husben.

Semenjak itu, Produk X sudah menjadi kegemaran kami sekeluarga. Kini Along sudah seperti anak kecil normal lain,sihat dan semakin lincah.


View user profile
by IdrisMokhtar

PEGAWAI EKSEKUTIF KECOH OPIS TITIS MINYAK ARGAN BUKTI TAMBAH KEBERKESANAN PRODUK KESUKAAN


"Masuk je opis, opismate lelaki jeling mata tak lepas-lepas..dulu tak pernah pun nak pandang kita, kini june lebih yakin dengan muka cantik dengan cepat" - June , Pegawai Pemasaran

✆ WHATSAPP " Argan " ke 0111 XXXXXX XXXX

"Ani beli produk sama dengan i, kulitnya cerah selepas 3 hari tapi i esoknya terus cerah u, jeles dia..Ani tak tahu i tambah setitis PRODUK X...ni lah rahsianya, setitis je...muaaah" - Mar, 28 tahun , receptionist

Lebih banyak lagi testimoni di sini http://on.fb.me/produkX



✆ WHATSAPP " Argan " ke 0111 XXXXXXX

=====================
PRODUK X
=====================

PRODUK X berasaskan minyak argan organik adalah anti penuaan.

Berjaya gandakan keberkesanan produk kecantikan sedia ada.

Boleh lah awet muda semula jadi kan, tak perlu lagi tukar-tukar produk



✔ Mengandungi 450 titisan yang boleh digunakan selama 150 hari (3 bulan).

✔ Tidak perlu menukar produk kegemaran, hanya tambah setitis PRODUK untuk kesan berganda

✔ Penggunaan yang sangat mudah, hanya TITISAN sahaja

✔ Berkesan serta merta



✆ WHATSAPP " Argan " ke 0111 XXXXXXX



++++++++++++++++++++

TAWARAN

++++++++++++++++++++++

ek..nanti dulu..dapatkan segera dalam masa terhad sehingga 31 Ogos 2015, untuk menikmati semua ini.



✔ E-Book - 12 Kaedah Urutan Muka Kaedah Che Ta PERCUMA ( Bernilai RM 50)

✔ 1 Masker Organik PERCUMA ( Bernilai Rm 30)

✔ POSTAGE PERCUMA



✆ WHATSAPP " Argan " ke 0111 XXXXXXX

✆ WHATSAPP " Argan " ke 0111 XXXXXXX


Tawaran akan tamat dalam MASA 15 HARI LAGI SHJ,

View user profile

20 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 8:58 pm

Saya tak 'KENCING' anda.
.
Hanya 3 titis sahaja, rambut anda kembali lebat dalam 3 hari. GERENTI berkesan tanpa perlu menukar produk kecantikan anda.
.
"Produk X memang terbaik bro, baru pakai 3 hari anak rambut dah mula tumbuh. Produk paling superb. Recomended kepada yang ada masalah botak tengah macam saya" - Hafiz, Rawang.
.
"Bukan sahaja produk ini berkesan ,malah dah 2 bulan pakai tak abis-abis. Memang betul-betul jimat" - Syafiq, Seremban.
.
"Produk X penipu! bukan sahaja lebatkan rambut saya, tapi tiap-tiap malam suami asik nak berkepit je, sampai nak buat kerje lain pun susah sebab tergoda dengan kata-kata romantis dia" - Ayu, Kelantan
.
.
.
WOW!! MEMANG TERBUKTI!!
.
✓ SUPER RESULT - Produk X adalah pelengkap kepada produk kecantikan anda bagi mempercepatkan hasil yang lebih baik dan optimum.
.
✓ SUPER JIMAT - Kandungan 15ml boleh menghasilkan 450 titisan untuk kegunaan 150 hari.
.
✓ SUPER GHAIRAH - Ekstrak bau wangian yang unik dapat menaikkan nafsu kaum adam kepada kaum hawa.


Perlaburan anda untuk memiliki produk X ini hanya RM150 sahaja.
.
Tetapi, Jika anda membuat tempahan sebelum jam 9 malam ini, anda akan dapat:
.
✓ DISKAUN RM80
✓ FREE POSTAGE (Bernilai RM10)
✓ PANDUAN PENJAGAAN RAMBUT (Bernilai RM30)
✓ KHIDMAT NASIHAT PAKAR (Bernilai RM30)
✓ MONEY BACK GERENTI 90 HARI (Bernilai RM150)
.
.
Ini bermakna nilai sebenar perlaburan anda R̶M̶3̶0̶0̶ RM70 sahaja.
.
.
Whatsapp 'X' ke 012-22222222

PS: Saat anda membaca iklan ini, lebih 120 bungkusan sudah sedia untuk di pos.

View user profile

21 COC BUKAN LAGI TERHANGAT DIPASARAN on Thu Aug 20, 2015 9:00 pm

by IdrisMokhtar

COC BUKAN LAGI TERHANGAT DIPASARAN
.
.
Suami i ni macam dah tak berminat dengan i.
.
Asyik dengan smartphone je..COC la tu, macam la COC tu lagi penting dari saya ni.
.
Errrrghh..geramnya i, rase macam nak cubit husben i ni la. Bukan i ni tak HOT, dah macam Che Ta. Body solid molid, muka da macam Aisyawarya Rai.
.
Tu meja solek tu, penuh make up. i duduk rumah tak bermakna  i tak berhias Mak jah oi, macam-macam da produk i cuba nak cantik.
.
kalo awal kawin dulu meriah la,gelak sini gelak sana
.
berkepit memanjang, tangan berpimpin tak lepas.
.
Sekarang sunyi je tiap malam, i sibuk dengan anak-anak. Husben plak, itu jela COC yang dihadapnya. 24 jam berkepit dengan hanset, i ni dia tak pandang da.

.
bunyi cicak lagi kuat
.
i RUNGSING la, husben ni ada pasang lain ke.
.
macam-macam produk dah i beli, bukannya murah. Semuanya semata-mata untuk husben sorang ni. eee..runsing !! kenapa ye husben jadi macam ni.
.
i mengadu dengan  Jijah, Jijah ni tak de la HOT sangat, HOT lagi i. Tapi i tengok
jijah dengan husben macam belangkas, anak dah 4 tapi berkepit macam orang baru kahwin.
.
Jijah sarankan i pakai PRODUK X ni, ambik setitis sental dekat losyen muka.
.
ai,tak kan la semudah itu. I percaya tak percaya cuba je la.DEMI husben.
.
MALAM tu husben tinggal kan COC. euuw..malu la i nak cerita, husben jeling manja.
.
KINI....
.

COC bukan lagi terhangat di pasaran
.

Syhhhhh...PM i yerk Sekarang


View user profile

22 Re: COPYWRITING CONTEST BY KPM :: PRODUCT X on Thu Aug 20, 2015 9:01 pm

Penulis Faris Zaha

[ Malu Nak Keluar rumah? ]

Disebabkan muka lesu, tidak bermaya anisa malu mahu keluar rumah.
.
Sehinggalah rakan sekerjanya memperkenalkan produk x.
.
Setelah menggunakan produk x anisa sering ditegur oleh rakan2 sekerjanya.
.
Ramai yang kata anisa semakin CANTIK dan SEMAKIN AYU.

KELEBIHAN PRODUK X

Hanya dengan satu titisan PRODUK X anda dapat menjimatkan masa dan duit anda.

Produk x mengandungi ekstrak bauan semulajadi.
»Kaya dangan Pati Minyak Argan tulen
»Sebotol ada 450 titisan
»fomula RAHSIA semulajadi
»mengandungi 15ml

SETELAH MENGGUNAKAN PRODUK X

»menganjalankan kulit anda
»kulit muka anda tidak lagi berminyak
»Sentiasa segar sepanjang hari
»Muka semakin ayu
»Kulit semakin putih
»Tiada lagi kelihatan jerawat

JANGAN TUNGGU LAGI

Dengan 1 titis sahaja rasailah KEAJAIBANnya.

Produk X JANGAN bayar lebih.

Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia

Diskaun sebanyak 25% Menanti anda kepada 25orang TERAWAL sahaja.

>>>>>Taip "XXX" hantar ke 0199999999<<<<
>>>>>Taip "XXX" hantar ke 0199999999<<<<
>>>>>Taip "XXX" hantar ke 0199999999<<<<

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum